søndag 10. januar 2010

Ting 23 Oppsummering

Det var nesten rart no å skrive 23, men samstundes utruleg godt å vite at eg har nådd målet mitt om å bli ferdig innan fristen! Dette har vore spanande, kjekt, lærerikt, litt frustrerande innimellom og veldig tidkrevande.

Å velge ut ein favoritt framfor andre er ikkje lett, men eg synest at det å lære å lage blogg har vore veldig kjekt. Blogging som metode til kommuniksjon er supert - enkelt og lett tilgjengeleg for mange.
Etter at eg registrerte meg på Facebook har eg fått kontakt med mange "gamle" kjente. Har oppdaga mange nyttige boksider.

Forslag til forbetringar av kursopplegget? Ja, litt vel mykje på engelsk til tider, og muligens for mange "ting"? Det har vorte oppretting av kontoar både her og der, men på slutten vart eg litt strengare i prioriteringa mi over kva eg ville bruke tid på/vere med på.

23 ting har vore ei god mulegheit til å sette seg inn i nye tenester og lære meir om alt det som finst der ute i det store internettet. Vi er nok ikkje utlærte med dette kurset, men vi er i gang - og det er viktig.

Stor takk til fylkesbiblioteket som har gitt oss denne mulegheita!
JA - eg blir gjerne med på eit nytt kurs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar