torsdag 7. januar 2010

Ting 12 Sosiale bokmerker

Var innom Del.icio.us og las gjennom DinSide sin begynnarguide først.
StumpleUpon var ei utmerka side for ulike interessefelt. Då eg gjekk inn på emnet "books" og titta fann eg mykje artig, deriblant kunst laga av bøker. Utruleg fascinerande, og kanskje kan ein bruke gamle kasserte bøker til å lage ei borg inne i biblioteket?? Berre fantasien set grenser...Denne skal eg inn på igjen - ver du sikker!
Utforska vidare via Buskerud fylkesbibliotek som eksempel og gjorde oppgåva tilknytta det, men eg fekk lite ut av det. Ser heilt klart nytten av å "kategorisere" beslekta emne i t.d. referansetenesta, men det vil vere tidkrevande. Førebels vil eg nok bruke mine "favorittar" som vanleg. Men eg ser heilt klart at det gir sine avgrensingar å vere knytta opp til kun ei maskin, medan bokmerka kan eg finne på nettet uansett kvar eg vil befinne meg i verda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar