søndag 10. januar 2010

Ting 22 Bibliotek 2.0

Vi er 4 frå Sula bibliotek som har jobba med dette kurset, men vi har ikkje fått sett oss ned enno for å diskutere kva vi skal satse på vidare i vårt eige bibliotek. Men eg trur det er viktig no at vi raskt tek i bruk noko av det vi har lært og set det ut i livet. Eg trur ikkje vi skal gape over for mykje i starten, men heller satse på å få til noko. Vi har snakka litt om å lage ein blogg i tillegg til heimesida vår, der ein kan legge ut bokmeldingar mm. Vi bør kanskje også legge ut fleire lenker til gode litteratursider.

Dei nye 2.o tenestene gir oss mulegheit til å nå brukarane på ein heilt annan måte enn før, og eg trur at potensialet for å nå fleire av målgruppa barn og unge ligg her.
Kanskje vi bør registrere Sula bibliotek på Facebook? Vi vil også ha mulegheiter til å kunne marknadsføre biblioteket på ein annan og fleire måtar enn før.

Det vil kunne bli naudsynt å nedprioritere nokre arbeidsoppgåver i biblioteket for å kunne få tid til 2.0-tenester, men det trur eg det er verdt. Eg trur det er rett at etterspurnaden etter tenestene våre vil synke dersom vi ikkje utviklar dei.

23 ting om 2.0 har nok medverka sterkt til å gi oss eit innblikk i kva vi bør kunne som bibliotektilsette og auka kompetansen vår på dette feltet, men det er ikkje nok. Dette må vedlikehaldast, og då blir utfordringa korleis vi skal få "rydda plass" til dette framover. Når no biblioteka i fylket vårt etterkvart tek i bruk web 2.0-teknologien, så bør vi ha ei slags ideutveksling og lære vidare av kvarandre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar