søndag 10. januar 2010

Ting 20 E-læring 2.0




Her var det mange interessante e-læringssider. Eg kjenner litt til It's learning frå før sidan begge gutane mine har brukt dette i skulesamanheng.

Greit å vite om at eg kan få lære meg kinesisk gratis på nettet i løpet av 15 dagar (eller i alle fall få ein liten smak av det), men for meg er ikkje det aktuelt, så eg registrerte meg ikkje. Kunne no heller ha tenkt meg å lære eit anna språk...

Eg synest at e-læring gjennom 23 ting om 2 null har vore veldig spennande og lærerikt, og ein veldig grei måte å lære på. Dette er første gong for meg. Fint å kunne jobbe med kurset når det passar for meg og frå kva pc som helst, å ha eit nettverk av kollegaer som ein kan diskuterer med over nettet pluss kursleiarar som ein kan kontakte dersom ein står fast.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar