fredag 30. oktober 2009

Ting 6: Venestader

I dag starta eg arbeidsøkta mi med å gå på oppdagingstur i Myspace, og så kika eg på Twitter.
Las om personvern i samband med Facebook, og titta også litt på den norske venestaden Underskog.
Så var det tid for Facebook. Eg har ikkje registrert meg der tidlegare, og har igrunnen ikkje sakna det heller - men no er det gjort. Starta med å opprette profil, og sende førespurnad til nokre kjentfolk og kursdeltakarar om å få bli lagt til som deira ven. Eg fekk lasta opp eit "vilt" bilete av meg sjølv, og til slutt melde eg meg inn i gruppa "23tingom2null" og posta eit innlegg på veggen der. Synest eigentleg dette var litt gøy, sjølv om eg ikkje har vore så villig til å bruke tid på Facebook tidlegare. Får sjå no då - blir vel litt nysgjerrig no på om eg får svar på førespurnadene mine...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar